lauantai 15. kesäkuuta 2013

Merierakkoja

Sain tyttäreltä kuvan, missä tämä näyttää viettävän aktiivista sosiaalista kanssakäymistä. Vaimo on tänään tai huomenna sukujuhlissa. Tämä herättää näin lauantaiaamuna kaihomieltä. Minä olen viettänyt kuluvan vuoden aikana jo 115 päivää täällä paatilla. Helmikuussa olin parisen viikkoa kotona, muuten melkein koko ajan työmaalla, vai työmerelläkö pitäisi sanoa.

Kanssakäyminen perheenjäsenten ja tuttavien kanssa rajoittuu puheluihin ja tekstiviesteihin. Vissiin pitää olla vähän erakkoluonnetta että täällä viihtyy. Ja kotiväeltä vaaditaan tietysti paljon kärsivällisyyttä silloin kun olen poissa ja etenkin silloin kun olen kotona.
Minun rakas tyttäreni joidenkin ihmemiesten kanssa hengailemassa. Paleface, Tommy Lindgren ja Redrama

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti