Rivien välistä voidaan kertoa, että matkaa Simrishamnista Särkänsalmeen on tasan 400 merimailia. Yleensä siitä on selvitty 50 tunnin ajolla, eli 8 solmun keskinopeudella. Tällä kertaa on tuuli ollut koko matkan ajan vastainen so koilinen. Ei niin kovaa tuulta, mutta 7-13 m/s nostaa sen verran lainetta, että matkanopeus on ollut kaikkea muuta kuin 8 solmua. Näillä näkymin ollaan Särkällä hieman puolen yön jälkeen. Noin kuusi tuntia on vastatuuli lisännyt matkaamme aikaa. Videoklippi hyppyheikin matkasta.
torstai 16. lokakuuta 2014
Airisto Saaristomeri
Otteita Paatin päiväkirjasta: Lähtö Simrishamn 14.10. klo 15.30 / Kalmar sivuutus 15.10 klo 04.45 / Suomen Leijona sivuutus 16.10. klo 14.50 (Suomen aikaa)
Rivien välistä voidaan kertoa, että matkaa Simrishamnista Särkänsalmeen on tasan 400 merimailia. Yleensä siitä on selvitty 50 tunnin ajolla, eli 8 solmun keskinopeudella. Tällä kertaa on tuuli ollut koko matkan ajan vastainen so koilinen. Ei niin kovaa tuulta, mutta 7-13 m/s nostaa sen verran lainetta, että matkanopeus on ollut kaikkea muuta kuin 8 solmua. Näillä näkymin ollaan Särkällä hieman puolen yön jälkeen. Noin kuusi tuntia on vastatuuli lisännyt matkaamme aikaa. Videoklippi hyppyheikin matkasta.
Jussi vertasi tulomatkaa 50 tunnin viettoon Linnanmäen härveleissä. Välillä oli valoisaa ja välillä pimeää. Hypytystä riitti Utööseen asti. Ainoastaan Kalmarsuntissa oli vähän tyynempää. Nyt julkaisuhetkellä matkaa Lövskäriin vajaa vartti. Kohtaamme siinä Tukholmaan menevän Baltic Princessin.
Rivien välistä voidaan kertoa, että matkaa Simrishamnista Särkänsalmeen on tasan 400 merimailia. Yleensä siitä on selvitty 50 tunnin ajolla, eli 8 solmun keskinopeudella. Tällä kertaa on tuuli ollut koko matkan ajan vastainen so koilinen. Ei niin kovaa tuulta, mutta 7-13 m/s nostaa sen verran lainetta, että matkanopeus on ollut kaikkea muuta kuin 8 solmua. Näillä näkymin ollaan Särkällä hieman puolen yön jälkeen. Noin kuusi tuntia on vastatuuli lisännyt matkaamme aikaa. Videoklippi hyppyheikin matkasta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti