Vedettiin troolia aamuisten rutiiniharjoitusten jälkeen muutama tunti. Kurvattiin illan hämärtyessä Stora Äggskär merimetsosaaren pohjoispuolelle pyydystä kokemaan. Hetki sen jälkeen kun Huovari oli päästänyt troolin siiven irti ja Bärbel kelasi troolia rummulle purjehti Finnlinesin M/S Finneagle samalle apajalle.
No, eihän siinä kuinkaan käynyt. Tämä sivuutus oli tietysti etukäteen sovittu juttu. Kenenkään ei tarvinut edes kurssia muuttaa.
Ihan hyvin lopulta kävi. Aika monta pussillista saatiin nostaa kyytiin. Pimeäkin ehti tulla ennekuin oltiin valmiita.
Mukava nähdä, ootte saanut taas hommat pyörimään ja hailejakin kannelle. Mikäs se onkaan se troolin perän solmu nimeltään. Hyvin kävi Barbelinkin, ei ajanut homolossi ylitte. Missäs se Huovari lymyää 8.45, ei näy AIS kuvassa?
En kyllä tiedä sille solmulle mitään erisnimeä. Sehän on sellainen palmikko, mikä ei mene paineessa kireäksi. Koitan jossain vaiheessa ottaa videolle miten Jussi sen somun tekee ja avaa. Muistissa on. Laupusissa tuli satamalaitteiden kanssa teknisiä ongelmia. Ollaan nytTaivassalon Tuomaraisissa ja päästään lossaamaan vasta myöhemmin illalla.
Mukava nähdä, ootte saanut taas hommat pyörimään ja hailejakin kannelle. Mikäs se onkaan se troolin perän solmu nimeltään. Hyvin kävi Barbelinkin, ei ajanut homolossi ylitte. Missäs se Huovari lymyää 8.45, ei näy AIS kuvassa?
VastaaPoistaTerv Honk konkin ukko
En kyllä tiedä sille solmulle mitään erisnimeä. Sehän on sellainen palmikko, mikä ei mene paineessa kireäksi. Koitan jossain vaiheessa ottaa videolle miten Jussi sen somun tekee ja avaa. Muistissa on.
PoistaLaupusissa tuli satamalaitteiden kanssa teknisiä ongelmia. Ollaan nytTaivassalon Tuomaraisissa ja päästään lossaamaan vasta myöhemmin illalla.